Followers


Wednesday, July 8, 2009

~Gigihnye aku......~

Sejak bila yea haku fanatik MJ...ttiba ku sanggup berjaga nk tgk funeral MJ... Astro kt umah aku package paling cikai mana ada CNN bagai... gigih aku mencari 8tv yg xpernah hayat aku tengok semata kerana MJ...... MJ yg masa idupnye aku xpernah pot slps mati ttiba aku jadi fanatik ~kekeke aku rasa ramai yg mcm aku~ tp ok la kan dari aku fanatik ke org idup yg lansung xfanatik ke aku.....eeerrr errrrr aper yg aku melalut tgh2 malam buta ni.... ~huhuhuhuh~
RIP MJ...




4 comments:

De' Sal said...

Takpe minat kat orang yang dah takde,biasalah tu....bila dah takde baru terasa sangat akan kehilangannya.

E-RA said...

de'sal - kan.. tu la pls masa idup hargaila org2 sekeliling kita.. jgn nanti menyesal xsudah...

POSH76 said...

ko ni ko ni masih dgn MJ lagi...sedey tau...huhu

E-RA said...

posh - kira dah xada idea la tu.. kekekeke