Followers


Monday, July 6, 2009

~Makan2 Hujung Minggu...~

Aha sempat posing lagi dgn anak2 buah aku...ramai lg yg xada dlm pics ni...derang bz makan n borak2.. ~ahaks!~

Baby Irfan & Shanana ~abah shanana ni anak buah aku yg ninggal bulan feb lps~

Cucu aku yg cute ~ azwa & faiz~

Semalam family aku bkumpul kt umah aku... ada wat makan2 sikit...seronok dpt bkumpul ramai...ini antara foto aku snap...

4 comments:

De' Sal said...

Sonot dapat berkumpul ramai2 gitu kan.....

Cian kat anak2 arwah tu yerk.....kecik lagi dah takde ayah.

POSH76 said...

mesti happeningkan..cumil2 anak buah ko...mesti depa syg sgt kat ko...bestkan anak2 buah dah besar cam gitu..leh jadi kawan...hehe

E-RA said...

de'sal - aha sonok giler weh.. rasa cam xkasi derang balik je...aku xleh tgk shanana tu nak nanes tu.. peh2 aku nengok muka dia cam sayu je xcam budak2 lain ceria..

E-RA said...

posh - sonok weii.. meraka la aku punyer best fren..:)