Followers


Monday, July 6, 2009

~Micheal Jackson~

Ari ni aku nak menepek VC MJ... masa idupnye aku xpernah minat pun MJ.. ngutuk lagi ada ....~xbaiknye aku ni kn~ tp lepas mati aku rasa mcm sedih la plak bila baca kisah idup dia... tol la duit xmenjanjikan kebahagian ~aku lak dh xkaya...xbahagia plak.. lagi hampeh! kekekeke~








5 comments:

POSH76 said...

aku mmg minat dgn lagu2 dia...tapi idak ler fanatik..hehe..money important but must be balancela...tu la suratan idup seorang SUPERSTAR...bersyukur jadi org bese2 ajer...hehe

sararisa said...

uhuk..kayo betul la dia nih...tapi dia nih tak de la msaalah sosial sangat kan?? ke aku yg tak peka?? hihihi

E-RA said...

Posh - aku lak selepas dia ninggal baru aku minat...tu pun lepas gigih baca kisah idup dia...eeerrr aku ni minat minat karya seni dia ke minat orgnyer...terkonpius sudah...hehehehe

E-RA said...

sara - aha kayo giler...klu dia derma sikit kt kita kan best kekekek...katanye MJ ni xada skandal..kes yg molest kanak2 tu ari tu fitnah je...

De' Sal said...

Sal minat gak....lagu2 dia pun best2.