Followers


Friday, June 26, 2009

~Hair Clip~


Akhirnye berjaya jugak aku mbuat hair clip utk anak buah aku... nnt aku nk try design lain plaks..

8 comments:

Ima said...

wahhh...lawonyer dear...kreatif btul la u ne..huhuhu..nak harap den?hahaha..xde maknanye

E-RA said...

ima - mudah je buat benda alah tu... eeer dear kerja ke ari ni?

FAWA said...

ha...kan dh pandey tu...

sararisa said...

akak pakai snap clip ke alligator clip?? huhuhu cantikkan?? hahaha bila nak pos aka punya munge tu?? bg acc number skali... tak sabo gak nak wat ni!!

E-RA said...

sara - akak pakai snap biasa je tuk bunga crochet... yg satu lagi tu alligator slip tp cantik lor yg tu clipnye kecik sgt.. xjumpa hat besar sikit ...

sararisa said...

kalau jumpa akak beli utk sara sekali ekk...huhuhu...jeles..jeles...!

sararisa said...

kalau jumpa akak beli utk sara sekali ekk...huhuhu...jeles..jeles...!

POSH76 said...

untung ko ni tak yah nak beli bagai...mmg leh buat duit...bagus2...santek sgt