Followers


Sunday, June 28, 2009

~Kad Ucapan & Cenderahati~

Besday kad untuk anak buah aku ..

Akak aku mintak aku buatkan besday kad utk anak angkat dia..:)

Kad ni lom tau lagi nak kasi kat saper....

Cenderahati

Aku dh alter cenderahati aritu... aku rasa final la ni.... malas dh mikir idea lain :)....

8 comments:

FAWA said...

cantik la...
kalau nk nampak shabby taruk la lace2 ker...

E-RA said...

fawa - lace nak letak kt mana?

afsal_8281 said...

kad yg tak tau nak kasi sape tu
kasi je kt aku ni...
heheheh

E-RA said...

nak diposkan kemana?kekekeke

POSH76 said...

sumer lawa...ko leh bukak satu lovely ERA....kasi bumi up sikit...

fawa said...

era_ kau taruk ja kat mana2 di kat tu...wah dah banyak kad cantik2 tu...ha yang tak tau nk kasi sapa..bak mai sini...esok bday aku tau...

E-RA said...

fawa - siyes ke sok besday ko? bak mai add aku antor belatednye kad..hehehe

sararisa said...

kak...yg gambo muka org tu mmg muka anak sedara akak ke? cun nya... akak tepek gambar betul or print kat kad tu??