Followers


Thursday, March 28, 2013

Rindu itu bertamu lagi ..



 
Rindu itu bertamu lagi..
~ Bukan Rindu Bertamu Di Abu Dhabi k!! ~
bak kata "firdaus" bohonglah kalau kata tak ingat tu....n aku tambah tempat jatuh
lagi kan dikenang.. ni kan plak tempat bermanja kaedahnya ~hahahah manjalah sgt!~
btw aku ingat ke aku rindu eh??? dua2 kot ~hahahaha~
apakah ingatan dan rindu ini bermakna aku masih mengharap???
bunyi cm sengal je kan... ~hehehehe~
wat ever tanggapan org aku dh biasa.... aku dh mangli...
lantak p la org nk kata apa pun...
 aku lebih tahu hati & perasaan aku...

Aku sedar aku xmungkin mampu mengubah takdir
aku pasrah dan redha
 aku berusaha utk bangun n move on
dan ianya xsemudah yg disangka..

Sesekali ingatan dan rindu itu dtg jugak..
ia xbole dipaksa n xmampu dicontrol
ingatan saya kt awak cuma yg baik n manis aje
yg buruk2 itu malas saya nk pk ...buat menyedihkan diri sendiri
klu dah sedih karang mula la nk menagis
klu dh menangis payah plak stopnya..

Lagi pun kalau dihitung2 baik awak lebih byk
dari yg xbaik...awak tentu ada sbb dan alasan mengapa awak berubah
sikap terhadap saya
Padahal dulu awak sweet sgt.... awak selalu buat saya senyum sendiri
walau pun depan awak saya xpernah tunjuk..
wallaa!!! egonya saya kan.. 
Saya xmau mengaku yg saya jugak tertarik kt awak..
mati2 saya menafikan perasaan saya

Tapi tulah manusia ni kan...mereka hanya akan sedar benda tu
berharga bila dh kehilangan... 
saya xterkecuali ..
setelah awak pergi dari saya... baru saya sedar yg saya sayang gila kt awak
awak bukan cinta pertama saya tp awak lah org yg sentiasa
berada dihati saya...walau ribut dan badai melanda 
ia xpernah berubah...

Saya akan sentiasa ingat dan rindukan awak
dan selagi rindu itu bertamu dihatikan saya
biarlah saya begini...ini pilihan saya
saya tak menyalahkan sesiapa....


No comments: