Followers


Friday, March 29, 2013

Perempuan...


Perempuan cepat menangis?? biasalah perempuan dan air mata
berpisah tiada..tp klu cm aku ni ...menangis sampai KL banjir pun
xada yg kesah...bikin fenat saje ~heheehe~

Cepat terasa?? iyer jugak pompuan ni sensitip yg amat lebih sensitip
dari duri dedalu ~hehehe~  dan aku plak wpun cepat terasa
aku jarang tunjukan "kesentapan" aku tu.. malas nk melayan
hal yg remeh temeh kang xpsl2 sbb benda yg sikit bole jadi gado..

Kuat merajuk?? ppuan lain mungkin kot tp bukan aku..
aku ni majok dgn saperlah...org kata merajok dgn yg sayang
dh xada org sayang kena la sedor2 diri kan...

Cemburu?? cemburukan tanda sayang
Tapi aku cemburu xakan tunjuknya ....aku selalu buat bodo je
tp setiap apa yg buat aku jeles
aku akan noted..
hingga tiba satu saat yg aku xtahan atau belaku apa2 insiden
abis la pakat cm penabor la aku luah...abis segala menda
aku korek dan jdkan bahan cemburu padahal dulunya
aku xpernah kesah pun 
ntahlah kan aku cemburu atau aku melepas geram sebenarnya...

Ngada-ngada? aku takkkk...
aku xreti nak ngada2 wpun dgn org yg aku syg
Tp diakui aku sgt ego...
dan kadang2 itu ego itu merugikan aku sendiri...

Hakikatnya perempuan ni sama...
apa yg mereka suka dan benci lebih kurang
kesukaan dan ketamakan pun sama...
bezanya
ada yg guna otak
ada yg guna nafsu

No comments: