Followers


Thursday, July 16, 2009

~Transformasi keh! keh! keh!~

Semalam Afsal tanya.. rambut aku cam WPM gak ke...meh sini nak tunjuk rambut den... WPM pun kalah taww.... ~wakakaka~ korang nk kutuk pun lantak ler.... aku mmg bukan alim pun... ~tu pun sib baik aku dh insap...hehehehe~ Kawan2 aku sllu ckp wat aper ler aku nak 'gitu gini' kat rambut aku bkn ada org tengok pun....mmg dasar piang...aper kejadah aku nak wat utk org len.. aku buat utk diri aku ler...kepuasan ati aku.. so, suka ati aku ler bkn aku mintak duit derang pun... ~ececece.. marah ler konon...ahaks!~ Skrg rambut aku dh sampai pinggang... sat lagi aku ingat nk cut sampai bahu & wat rebonding.. penat dh rambut panjang...

Eeerrrr .... korang jgn compared kan aku dgn ppuan kat N3 bawah ni eh... aku ni cam standard rupa bibik dia sajork... ~hehehehe~

4 comments:

De' Sal said...

Tak rimas ker rambut panjang tu....mesti susah nak keringkan.

sararisa said...

muahahaha rambut akak.... mandi air karat ekkk... kulit putih cungg aaa... rmbut pnjg tak susah ke nk jaga?? sara rambut smpai bh dah rasa rimas nih...

CoCo said...

uiks rambut kaler kaler eh... cantik la kaler dia....

POSH76 said...

santek apa ko kaler rambut....hehe..ala sekurang2nyer ko tak hipokrit..hehe