Followers


Thursday, July 16, 2009

~Makhluk Tuhan Paling Cantik....~



Aku suka tengok RCW dgn mekap nipis.. cantik sesangat ..... Tpkan org kata klu duit byk lembu pun leh jadi cantik...tol ke?? ~kekekeke~

5 comments:

sarah al -idrus said...

hehe artis skang dh mcm2 dorg wat kat muka dorg tau

De' Sal said...

Betul tu,kalau ada duit semua boleh jadi....bagi orang yang tak tau hukumlah kan...

sararisa said...

tak kisah bab muka tu...den sukeee bj kurung cam tu simple je kn...sweet je... cotton jepun rasanya...cm nk gi beli lah...hikssss!!

FAWA said...

wei ..aku pun mau wat juga la entry tjk sama...tp org lain2 lakan ikut persepsi tersendirikkk....ahaks

POSH76 said...

aku minat sgt dgn pesen minah ni...santek apa dia...hehe