Followers


Friday, July 10, 2009

~Telekong & Sejadah Rack~



Aku nak share dgn korang tempat aku letak telekong & sejadah.. cenggini pun jimat ruang & nampak cantik... bilik sempit kenala pandai mbega2kan....:)

8 comments:

POSH76 said...

Good info..ko ni bab2 deco mmg MENTOR la...aku copy yek.....tq geng...

Ogy said...

Cunn...nk lekatkan dia kat dinding tu guna pe? Paku ke..kang tak kuat jatuh lak...

E-RA said...

posh - ish camtu pun terer ke? ahaks! copy ler...utk kita share sama2 la tu.. if ko ada yg menarik meh la share plaks...

ogy - kena drill, umah den xmakan klu men paku2 je...:)

Ima said...

wah bagus la dear...bule bg ideal ne...mmg kdg ruang smpit x tau mane nak letak kan?huhuhu..

sararisa said...

comeii ekk...sara pakai yg biasa je...tpt sidai towel tu...tapi selalunya sara lipat dlm sejadah je...huhuhu pemalas tul..aman la tukang sidai...towel pun cam tu gak...wakakaka

E-RA said...

ima - share idea la ni.. sbb paham benor klu masalah umah sempit ni..

sara - oklah sara ada aman.. den ado sapo?? klu idak berkira sundri. ahaks!

FAWA said...

cantik lorrr...kalu aku mesti berebut nak sidai telekung ngan anak dara ku...normally lipat @ hang ja...

E-RA said...

Fawa - xmau berebut kalu beli dua..hehehehe