Followers


Wednesday, July 8, 2009

~TAG DARI POSH & AWARD DARI COCO~

Sori Coco aku xperasan ko ada kasi award kt aku.. makasih byk2 eh :)

Tag from Posh dated 08/07/2009...

Peraturannya:

Perkara2 yang perlu anda lakukan ialah:

1) Copy gambar amal Islam di bawah (yg ni save dulu nanti dah kautim baru tepek kat blog)








2) Kemudian pilih 10 orang sahabat anda dan wajibkan mereka melakukan perkara yang sama.Korang tak buat siap korang aku babap kang...penat aku buat ni sumer & dok pikiaq nama korang..hehe

1. Sara
2. Ima
3. Red
4. Keli
6. Norzie
7. Maa
8. Azlina
9. Umi
10. Coco

2. Tag & award dari Nurul dated 3/7/2009...thanks sbb bg kat aku hehe...

1. Nama timangan anda?
E-ra... ra etc..


2. Anda seorang yang?
brutal


3. Insan yang teristimewa?
mak, family & dot dot ~ahaks!~



4. Lagu kesukaan?
You are not alone ~lagi2 MJ hehehehe~



5. Makanan kesukaan anda?
Tomyam



6. Sikap yg membuatkan anda stress?
Yg xreti bhs... org cuti pun sibuk sms/call ckp psl kerja...


7. Warna kegemaran anda?
Hijau



8. Benda yg mesti ada dalam beg?
Hp, wallet & make up & mcm seredak ler... aku pun jenis xbole hbag kecik...suka hat besar gedang semua aku campak kt dlm...



9. Kali terakhir anda menangis?
petang tadi kt office... bciter psl someone dgn kawan aku... ~aku mmg xbole ckp psl 'makhluk' ni mesti nanes punyer~



10. Tag untuk 6 rakan anda?
siapa yg rajin dipersilakan


Here's what you're supposed to do...and please do not spoil the fun. Start a new note, delete my answers and put in your own. Tag all your friends and tell them to tag you. The theory is that you will learn a lot of little known things about each other.


4 Names I go by


1. Era 2.Ra 3.mbong 4.biarlah rahsia ~ahaks!~


4 Jobs I have had in my life...aku seorang yg loyal.. ~huhhuhuh~


1.Engineering co 2.Head hunter co


4 Places I have lived


1. Jalan Semarak 2. Wangsa Maju 3. Kosas 4.Bukit Indah


4 TV Shows that I watch


Sorila xada citer yg aku betul2 follow...biasa tv on tp aku wat kerja lain...


4 places/continents I have been


1. Bali 2. Pulau Pangkor 3. langkawi 4. Cherating


4 People that e-mail me regularly


1. Office colleagues 2. Friends 3&4 Spam ~ahaks!~


4 of my favorite foods


1. Tomyam 2. Nasi Ayam 3. Nasi Goreng Tomyam 4. Berger tepi2 jalan


4 things I would like to do


1. House decoration 2. Business - open nursery 3. 4.


Things I am looking forward to


~None~


4 frens i want to tag


Sesaper yg rajin nak wat tag...








2 comments:

Unknown said...

wah selambak ko bg yek...hehe

E-RA said...

tu ler.. alang2 aku jawab semer skali.. hehehehe