Followers


Monday, July 13, 2009

~Kad Ucapan~

Ni Besday kad yg aku janji dgn FAWA...nnt sok i pos eh..:)



Ni plaks kad raya


Aku ni bkn ler rajin sgt sbnrnye.. tp kan klu aku x mbzkan diri aku.. byk benor benda yg otak aku dok pk.....kang bertambah sesak otak aku... jd dari aku duk biarkan paler otak aku memikirkan perkara yg bole menyemputkan diri aku.... baik ler aku wat kerja2 yg aku suka.. ~tp sambil buat tu masih dok pk jgak huaaaaaaaaa!!!!~ letih wat kad.. aku kait crochet...bila rasa jemu...aku sambung wat cenderahati utk perkawinan anak buah aku... ~Cm kiasu je kan.. smer benda nak wat.. kekekeke~ Kat sini aku tepek antara kad2 yg aku siapkan ujung minggu baru ni..:)

10 comments:

sararisa said...

wahahahaha....santik...santik...jgn lupa kad raya utk sara tau!!!

afsal_8281 said...

adu dulu ms bercinta rajin la buat2kad bagai ni..
da tawen malas lak jdnye...
nak start balik tp entah

E-RA said...

sara - tq3x :)

afsal - jiwa lara menyebabkan aku jd kreatif n rajin.. heheheeh

abgBro said...

toksah duk pikiaq byk2 sgt..biaq pi kat PM jer yg pikiaq...hehhee..

E-RA said...

uiks paklah... psl nak shopping kt mana pun nk suh PM pk ka???? kekekeke

Ema@Red said...

cantik kad ni sam......

FAWA said...

weiii.... jeles la...kad ko cantik2 banget....bila la plak aku dpt wat nak cantik cenggitu....
era-tq..

De' Sal said...

samalah kita,dalam satu hari rasa cam tak cukup jer masa,semua benda nak dibuat.

POSH76 said...

lawa2 sgt....tapi aku ni kureng sikit bab2 kad ni...sbb malas nak tulis...kalu suruh taip lajujer...hehe

Psst: mesti ko bz gilerkan...bnyk tempahan..bagus2...

E-RA said...

Fawa - ko boleh!!!

De'sal - tu lar kiasu giler kan..kekekeke

Posh - Tq3x..aku part tulis lemah weh sbb aku bkn jenis puitis bagai..klu kad yg aku kasi kt org semua simple giler...klu idak pun straight forward aje... heheehehe