Followers


Tuesday, June 23, 2009

~Oppsss!!~

Citer menarik tertarik & da bomb..alkisah aku ter'reject'...Td ada la aku sms 'org' tu ajak lunch... korang tau haram dia reply sms aku... gamaknye masa dia trima sms aku tu... dia rasa cm dpt sms dari "Nangnak " kot.... tu yg tak brani nk reply aper lagi nak lunch sama ~adakah????!!! huhuhuhuh~ cian aku kan.. dia xtau bukan senang2 aku nak ajak org kuar.... dia termasuk kalangan org2 yg bertuah... kt luar ramai yg Q nak kuar dgn aku tawwww... ~motif aku perasan??? huhuhuhuh sedih sbnor nye..... Jie.. adik jom nanes berjamaah <----- 2="" aku="" anak="" buah="" kt="" meneropong="" org="" sini...hehehe="" sllu="" span="" xtvt="" yg="">

5 comments:

POSH76 said...

rugila mau ajak lunch pun tak mo haiyoo....

E-RA said...

tu ler.. org somvong sllu rugi..hehehe

afsal_8281 said...

sam...
sapa la org yg ba wau dal wau ha
tu ye...
aku ni dok tertggu2 ko ajak jupe
dia yg ko offer wat derk ye
mmg ba wau dal wau ha
he3X

E-RA said...

afsal - bukan ba wau tp xmau terhutang budi kaedahnye.. hiks

afsal_8281 said...

gitu lak kekdahnye...
emmm layannnnn