Followers


Tuesday, June 30, 2009

~Kad Raya~

Kad Raya ~ Cover (Size 5" x 7")

Close-up

Ini contoh kad raya yg aku buat...Klu ada sesiapa yg berminat & nak order bole la email aku kt eraeira@yahoo.com :)


8 comments:

sararisa said...

wah...cantik...cantik... raya ni jgn lupa pos kad raya utk sara tau...hehehe

afsal_8281 said...

era...
satu kad bape rega??
kalo nak dlm 50 ke 100 ke
bape ko leh kasi?
design lain2 leh tak
heheheh

E-RA said...

SARA - bolex...tp mana addnye? nak antar bunga crochet pun xlepas2 lagi...huhuhuh


AFSAL -PM aku...:)

POSH76 said...

santeknyer...leh ler hanto ko satu kat aku...hehe

fawa said...

dasat la kor ni sikalang...
jelas dan nyata ko mmg talented

E-RA said...

posh - bak mai add ko? :)

Fawa - tanpa korang aku xtau aku bole buat semua ni...korang semua berbakat...semuanye kreatif belaka... itu yg motivated aku utk mencuba... syukur sgt dpt kenal dgn korang...:)

sararisa said...

hehehe...kak sara email dah add sara....kak apesal yg counter komen punya tu jadi skit?? huhuhuhu

De' Sal said...

Tantek kad raya tu....kreatif betul...puasa nanti antar mai sini satu bley.....