Followers


Saturday, April 25, 2009

~Income Tax, Yah & Makan2~

Dateline dh dkt... aku punyer Income tax lom submit lagi...Smlm sms my besfren ajak dia dtg umah aku.. sakit paler la plak katanye... jadi ari ni baru ler dia dtg nk menyetelkan urusan yg dh lama tertangguh ~xske la byr tax ni..~ adesss!! sengal tol... EA form aku ttggal kt ofis ...grhhhhh.... sajork je... yg kawan aku pun sama paswerd terlupa... ~hahahaha aper je yg ko ingat yah oooiiii~ nampaknye senin baru bole submit camni.. ~tuler akbibatnye klu wat kerja xikhlas~ disebabkan kerja dh xmenjadi kami pun borak2 la... berstori cam xjumpa 1o thn ~ahaks! ahaks!~ aku ajak dia lunch kt umah n masak ler ala2 thai food la kununnye ~mau xthai foodnye.. peti ais kosong ahaks!~


Ni ler masakan aku yg xbrapa nk sedap tu tp Yah kata best bole bukak restoran ~hahahaha ~ ... ni mesti kes nak amik ati aku ~bukan aku xtau ko terer masak~


No comments: