Followers


Wednesday, February 4, 2009

~CINCIN PUSAKA~

Aku nak tunjuk kt korang cincin yg aku syg sgt...cincin ni cincin pusaka warisan dari nenek kpd arwah ayah aku...arwah ayah berikan cincin ni kpd aku....cincin ni dh berusia lebih 100thn...aku suka pakai cincin ni sbb nampak klasik sgt...

2 comments:

inna said...

era....

cincin ni nampak mcm ala2 cerita bangsawan ek...lamanya usia dia 100 tahun....ada sejarah di sebalik cincin tu tak..

sayangnya gambarnya tak berapa jelas..

E-RA said...

sejarah tu xtaula KIna tp org kata benda2 lama ni xbagus sgt sbb ada saka.. adik beradik yg lain mmg xmau mereka takut dgn barang2 antik warisan tok nenek dulu... i je yg berani... ada lagi afew mcm sikat, anting2, lokek, butang baju & lain2 tp xdpt nak tnjk sbb mak yg simpan...