Followers


Thursday, February 5, 2009

~Aiyooooo!!!~

Adesss!!! aperlah aku ni... after a few days baru aku pasan obat yg gynae kasi tu aku kena makan 3x sehari.. ari ni aku dh tersilap instead of chew aku terus telan obat tu.... ~uwahhhhhh!!!!~ psl ler aku ni pokak sgt dh tu nyanyuk laks...sib baik obat lain tu aku tengok betul2 label kt botol .. setiap botol utk setiap hari yg berlainan...kang klu aku amik obat hari ahad makan pada hari khamis kan lagi haru... makin cepat karang korang kena bersedekah alfatihah kt aku ~heheheh~

Aku mencik makan obat ni ~makan obat utk cantikan diri aku suka la hahahaha~ 3-4 hari ni oklah.. aku rasa masuk ari kesepuluh mau teringat obat je aku dh muntah... xsukalah makan obat ni lecehkan....neway makan obat pun cam xada improvement je... dh ler kena pantang.. now aku kena jadi vegetarian la plaks...busannyeeeee!!!! ari ni ari ke2 aku makan cereal...tekak ni dh start rasa kembang je.. klu berterusan cam ni mati ler aku... ~aiyoooo!!!~

No comments: