Followers


Wednesday, April 24, 2013

Janji dicapati....



Aku xtau mengapa mesti aku menangis lagi.. bertapa aku menahan air mata ini dari mengalir.. ia tetap keluar dgn deras... sederas air sungai yg mengalir dimusim hujan...

Ya Allah.. aku sudah dpt merasakan.. tp aku  masih bersangka baik..
Aku cuba menafikan apa saje bukti yg ada...
bodoh kah aku?? mungkin dipandangan mata org aku mmg bodoh
dan amat dunggu...terus terang sikapnya.. caranya... tindakanya...layanannya
terhadap aku selama ini sgt buruk.. tp aku terus mengharap.. terus berdoa
semoga dia akan berubah... tp hari ini semuanya musnah.....

Aku xmenangis mendengar kabar itu.. tidak jugak terkejut...
aku redha... hanya selepas aku offkan hp baru aku menangis
bagaikan anak kecil .... aku sebak... sedih teramat.... sampai hati  dia..
mengapa sampai begini dia buat kt aku??.. apa salah aku????
Andai sudah membenci aku.. mengapa xdilepaskan cara baik...
mengapa buat aku mcm ini.... awak xpernah cuba menyelesaikan
masalah yg ada.. awak cuma tau mencari masalah demi masalah...
awak biarkan saya terkapai2... bertahun2....(2008, 2009, 2010, 2011, 2012 & 2013)
saya xpernah kesal dgn  masa berlalu begitu saje.. tp saya sgt kesal dan terkilan dgn sikap
awak.... awak lansung xbertanggungjawab...

Bila saya call awak dan bertanyakan hal itu.. awak xmampu menjawab...
saya xtau mengapa awak masih mahu  menyembunyinya dari saya...
saya bukan seorang yg suka menuduh melulu tanpa bukti...
Sbb saya ada bukti saya berani bertanya awak (wpun ada kemungkinan saya dimaki)
Awak xperlu risau saya xakan gunakan hal ini utk menyusahkan awak..
atau membuat idup awak porak peranda......biarpun awak mengainaya saya...
membuat idup saya xmenentu beberapa tahun ini...saya xkan bertindak bodoh.....(cukuplah selama ini saya membodohkan diri.....)
Saya yakin Allah itu ada.. dan Allah sentiasa bersama saya...
tengoklah..bertapa awak membiarkan saya terkapai2 ternanti2... Allah dtgkan kpd saya
seseorang yg  menceritakan segala2nya.. memberi jawaban kpd segala persoalan yg
membelenggu idup saya.

Saya xpernah bencikan awak.... awak yang benci saya
Bagi saya...awak ttp seorang lelaki yg sgt saya sayangi selepas ayah saya...
perasan saya xpernah berubah biar pun hati saya parah angkara awak..
saya xberdendam....saya akur mmg tiada jodoh antara kita
Saya doakan semoga awak bahagia dgn dengan pilihan awak...


No comments: