Followers


Tuesday, April 2, 2013

Buah hati mama..


Ebbit & Tigger

Dulu2la..aku mmg xsuka kucing.. klu org citer psl kucing sure aku tunjuk muka boring
xpaham aku pasalla org suka sgt kt kucing...nyampah tol aku dgn kucing yg
suka meleset kt kaki kita..
Pelihara kucing?? ooo pada sgt xberfaedah...
dari bela kucing baik lagi aku amik anak angkat..
lagi berbaloikan...

Tapi
ditakdirkan rezeki aku nk amik anak angkat mmg xada
baby yg aku nk tu xdpt aku ambil  kerana ayahnya
yg berada di Indonesia xmembenarkannya...
mesti korang pelik cmner aku bole tersangkut dgn kucing,,
dlm entri lps aku ada citer yg aku selamatkan stray kitten
tp kitten tu telah diadopt oleh orang lain...
lps kes tu...aku mula suka kt kucing dan offismate aku
offer aku utk adopt kucingnya yg masih baby..
dari mata jatuh kehati..

aku melayan ebbit cam melayan baby or anak kecil
ebbit ni manja sgt dan dia pandai memberontak bila ditinggal lama (time aku p kerj)
mungkin dia kesunyian tinggal seekor dirumah
lantas aku  mengambil Tigger seekor stray cat sebagai peneman
ebbit n tingger love each other n mereka xbole berenggang
idup aku pun terisi juga n xboring sgt
siang malam duk melayan kucing
memerhatikan keletah mereka yg menghiburkan
lupa kejap segala duka dihati...

No comments: