Followers


Sunday, March 10, 2013

Kawin Lari


KAWIN LARI....
Emmm sanggup ke korang melakukannya
atau pernah ke korang terpikir melakukannya ~dulu..kini..& akan dtg...ahaks!~

Sebuah percintaan yg terhalang kerana org tua/keluarga or kerana bini tua ~muahahaha~
korang kekonon cinta mati xbole nk berpisah lagi...tanpa pk panjang korang
terus melarikan diri ke golok ~itu je tmpt kawin lari yg aku tau ...kekeke~

Korang sanggup x? haih! sejujurnya aku xsanggup 
kalau aku masih ada emak ayah ler...bagi aku restu emak ayah  sgt penting
tanpa restu ..rasanya susahlah kita nk hidup bahagia...
dan yg paling penting aku xkan biarkan emak & ayah aku menanggis kerana aku
hati dan perasan mereka lebih penting dari hati dan perasaan aku sendiri...

Teringat dulu, betapa sedihnya kakak dan abang ipar aku bila
anak saudara aku kawin diluar pengetahuan mereka..
airmata kakak aku gugur satu persatu...anak yg disayangi
dan ditatang bagai minyak yg penuh ...kawin diluar pengetahuan 
mereka hanya kerana salah faham ~masa tu nephew aku masih studi~

Tp tu klu aku ada mak ayah ler...
Kalau aku dh xada mak ayah lain lak citernya ....
aku berhak menentukan apa yg terbaik untuk aku...
tiada siapa pun berhak menentukan pilihan dan masa depan aku...
Tp itu pun pilihan terakhir..sekiranya semua perbincangan menemui jalan buntu
optionnya lari je la kan...~kekekeke~ 



No comments: