Followers


Wednesday, June 20, 2012

Ping!! Dinihari Yg Dingin....~


Ping! Ping!.... haish saper plak yg bbm aku tgh2 malam buta ni.... tangan aku mencapai hp yg terletak diatas side table... jam menunjukkan 3:30pg... jejari ku pantas klik kt icon bbm.....hmmm apa hal plak mamat ni cari aku waktu dinihari cmni....

* ~ uiks! uiks! u apa khbar?

Aku ~ ok je...

* ~ tak tido lagi?

Aku ~ Tidolah .. u yg buat i terjaga...

* ~ Ooo ingat layan bola...

Aku ~ xlah... xminat

* ~ Oooo u minat layan U je eh....hahahahahah

Aku ~ byklah U kt sini.... but i wish la... hahahahaha

* ~ Nak tanya sikit bole?

Aku ~ Hmmmm... bole... tp psl apa??

* ~ Pasal U....

* ~ Terus bercerita psl U...

aku cuma baca apa yg ditulis.. bila dh abis dia bcerita.. aku ckp... I mmg xtau la cmner U sekarag tp U yg I kenal dulu mmg xsama dgn apa yg you ceritakan... dan klu nak suruh I advise U... definately I can't.... I cuma berstatus X dipangkalnya... klu U nak dgr cakap I.. tentu idup I xbermasalah spt sekarang....

* ~You kenal atau tau siapa kawan baik dia??

Aku ~ Tak..rasa cm xada ....

* ~ Patutla....bla bla bla...

Seharian fikiran aku terganggu dgn perbualan dgn *... rs ni bukan 1st staff  n 1st time staff  U mengadu kt aku pasal perangai dgn kerenah U yg temper dan angkuh... sedihnya aku mendengar semua itu.. tp apa yg mampu aku lakukan....aku tau U berhadapan dgn tekanan kerja + hal personal....mmg xdpt dinafikan mmg stress n tension bila dua masalah itu bertembung.. U gagal mengawal emosi dan ini lah membuat org xtahan dgn U...tp aku hanya mampu mendengar dan memerhati dari kejauhan je...U xmau aku disisi dia.. dan totally ingnored aku..... Aku pun dh janji xmau text U...

Ttiba tangan ku pantas mencapai hp.. jejari ku menekan2 keypad.. ntah apa yg aku tulis ....aku cuma bharap U faham maksud sms aku..

U.... aku disini masih bersedia menjadi pendengar setiamu.. bersandarlah dibahuku wpun cuma sebagai kawan biasa aku xkisah... berceritalah dgn aku... relaxlah...jgn stress sangat.. mereka staff mu bukan punching bag tmpt kamu melepaskan kemarahan.. stress atau tension... kamu perlu rehat.. hentikan bekerja seperti mau membunuh dirimu.... Ingat Allah U... Dia yg memberi dan Dia juga mampu menarik balik... keangkuhan xmembawa kemana.. ia hanya akan membuat dirimu terpinggir...

No comments: