Followers


Wednesday, October 19, 2011

Aku tidak berharap...

Tak tau knp aku rasa sedih sgt bila baca kata2 diatas mau bbaldi2 air mata aku gugur pagi tadi.. Ya, aku mmg xpernah berharap utk menjadi org yg terpenting dlm hidup mu, aku mmg sedar siapa aku dan dimana kedudukan aku... Aku cuma mau jadi org yg sentiasa menyayangi kamu Menyayangi kamu tika suka dan tika duka... dan aku cuma mengharap kamu jadi org yg bisa melindungi aku....


Tp tanpa sebab... tanpa alasan .. harapan tinggal harapan.. kamu tinggal kan saya terkapai2 menghadapi segalannya sendiri.... janji2 kamu gugur satu persatu...


Awak, saya xpernah menyesal menyayangi awak.... saya akan terus menyayangi awak hingga kehujung nyawa saya.. saya xkisah la if awak dh xsayang saya lagi.... saya xbole nak paksa awak... cuma saya berharap dan berdoa yg satu hari nanti awak akan sedar yg tindakan awak adalah salah dan awak byk melukan hati saya... Dan masa tu juga awak realised saya lah perempuan yg sentiasa menyayangi awak....



No comments: