Followers


Wednesday, November 3, 2010

~Fotoshot utk kedai online aku...~





Dulu kecik2 berangan nk jd model bila tengok model pakai baju cantik2 n jln terkedek2 atas pentas ~ehehehe~ bila dh besor idak ler mampu teman nk jd model sbb xcukup tinggi plus ~hat sbnr psl rupa xtarak .. xcukup tinggi tu alasan jah muahahaha~ Tp bila dh tetua ni teman bukak kedai online merasa la jugak teman jd bergaya hala2 model ~model perasan!!!!~ iyerlah kan nak bayar model mana kang xberbaloi plak ~kekekek~ baik ler teman mengoperkan diri sendiri utk jadi model kan ~muahahahah~ so, korang jgn gelak ler nengok2 teman yg xseumpamannye...

Btw semua blouse yg aku pakai tu dijual dikedai online aku.. klu berminat bole la ke sana
facebook.com/EraCollections
Happy viewing & Happy shopping :):)




2 comments:

Ema said...

okey ape tu...persis model

Ummi said...

wahhh tahniah ..selangkah kehadapan semuga berjaya..eee..teman suka sangat setuju ngan ema ..persis model