Followers


Sunday, September 20, 2009

~Salam Aidil Fitri~


Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan2 blogger walau dimana jua anda berada. Dikesempatan ini aku memohon ampun dan maaf dari kalian sekiranya ada gurau senda aku diblog ini menyinggung atau menyakiti hati kalian.

Kepada rakan2 yg akan balik menyambut hari raya bersama keluarga dikampung halaman, drive leklok eh..Saya harap kalian semua selamat sampai n selamat kembali lagi...




Dendang Perantau

Di hari raya
Terkenang daku kepada si dia
Kampungku indah nun jauh di sana
Ayah serta bondaku

Di tepian mandi
Danauku hijau yang aman damai selalu
Nun di sanalah tempat aku bertemu
Aku dan dia

( korus )
Apakan daya
Masa tak akan kembali
Hancur musnahlah semuanya

Impian yang murni
Tinggal menjadi kenang-kenanganku
Hanya rangkaian kata dan lagu
Dendang perantau

Aku suka lagu ni.. sayu bila mendengarnye.. aku ni dh xada kampung halaman tiap2 thn beraya di KL je..Beraya dikampung menjadi kenangan terindah dlm hidup aku yg tak akan berulang lagi.. terasa rindu sgt kt arwah ayah ~uwahhhhh!!!~

4 comments:

POSH76 said...

selamat hari raya & maaf zahir batin..

kalu aku ada terlebey sudah harap di ampun...hehe

E-RA said...

yea posh same to me..mintak maaf byk2 klu ada salah n silap...nnt jgn lupa kasi add yea.. i dh sent eamil kt u

abgBro said...

slmt hari raya eidulfitri...den pun samo,jika ado slh silap yg terumpat, terkato, yg termengutuk atau yg ter tak bayo upah harvest(hehehe)...semer ter2 belake eh...den mohon maap lah yoo..

usah sodih2, di kg ko di bndar ko di kutub utaro ko, dimano2 pun rayo juo dan yg la pulak duk sentap di pagi rayo pulakk...sekali lagi den mohon maap zahir&bathin...hahaha

nozie said...

era, minta maaf ler kalu ada terkasar bahasa, terguris perasaan...

semoga Allah akan memberi kita kenikmatan kesenangan setelah melalui hari2 penuh sukar..amennn