Followers


Wednesday, September 30, 2009

~Latest Earthquake 30 September 2009~

A strong earthquake has occurred with magnitude 7.7 on Richter scale in Southern Sumatera at 6:16pm on 30 September 2009. The earthquake epicenter is located at 0.9 south latitude and 99.8 east longitude,452km southwest of Malacca. Some states in West coast of peninsular felt tremors.
6:16pm aku masih kt ofis... tgh bz menghavest kebun... tiba2 rasa paler pening.. hati aku bkata aperhal plak ttiba pening ni tp aku xpot pun terus je menghavest maklum ler nak cepat kaya ~hahahahahaha~ cuma tau ada earthquake bila collueage aku buzz n beritahu dia terbaca kat FB kata ada earthquake kt selatan sumatera n gegarannye terasa sampai ke semenanjung malaysia.. alhamdullilah la xada apa2 belaku n keadaan dimalaysia selamat klu idak ntah2 aku salah sorang yg terbenam psl sikap xkisah n kurang perihatin dgn keadaan skeliling....


1 comment:

Anonymous said...

takutnyer..