Followers


Saturday, September 26, 2009

~Citer Raya...~


Raya thn ni xada gerak mana2 duk umah je...mak pun tak berapa sihat...cuma raya ke2 tu ari balik kampong kjap...lpas balik kampong sampai ler kehari ni lepak kt umah sajork... bosan??? biasalah kan sib baik ada tenet...siang malam duk lepak kt FV je ler.. nak tengok tv pun tarak mood...
Senin dah kerja argghhhhhhh!!! lagi bosan....aper sajork yg aku suka eh...hmmmm ntahla nampak xada aper yg aku suka...semua bosan....mood aku pun asyik tonggang langgang.... ~adessss!!~


2 comments:

nozie said...

naper ler tak singgah umah kawan weh

raya kali ni...cam haremmm jek

mood aku jap ok jap ko

tak larat den tak layan perasaan lara gini

dia plak cam selamba jek.....ntah apa ler ilmu dia pakai kita ni leh menunduk jerk ke dia

E-RA said...

camno nk singgah dear...aku balik dgn fam aku....passed by betong pun dh tgh malam buta... aha setuju banget raya thn ni mcm harem je kan.... aku rasa nk p bakar umah org je nih ~hahahahaha~