Followers


Friday, August 21, 2009

~Farewell Lunch!


PARVEEN
MALAVIKA
One Malaysia kaedahnye ~ahaks! ahaks!~

Tadi aku dgn member2 ofis pi makan2..kunun farewell lunch la utk 2 org colleague kita org yg akan resign... mesti korang tanyakan colleague aku yg dlm pic ni je ke... jawabannye ramai lagi.. ada yg kuar appt.. ada yg MC.. n last skali ada dari puak yg lain... so, hat yg 6 org ni jela yg kuar lunch together2... org nak berentikan kita rai la sikit.. appreciate masa2 dia bersama kita.. bukannye ttiba mereka jadi no1 enemy... ~ntah haper2 ofis sengal ni...huhuhhuh~



2 comments:

afsal_8281 said...

ari tu member aku lanje aku makan kat kenny's rogers (betul ke ejaan aku neh)
sedap gak
dan aku jd jakun la sbb 1st time makan kt situ

almaklumlah..
aku ni kan jakun kampungan
hiii3X

E-RA said...

okla tu...ilang dh jakun ko... sbb ko dh jejak kenny's rogers... aku ni??? xpenah ku jejak kaki kesana...aku ulu mari..tekak pun tekak kampung... aku ni senang jaga sebnrnye ~promo!promo!promo! hahaha~