Followers


Thursday, June 11, 2009

~Kenapa lately aku suka shopping...~

Jawabannye sebab paler otak aku ni serabut mcm2 hal yg aku pk .... Walaupun pada zahirnye aku nampak epi sperti xada aper2 blaku..tp sbnarnye paler aku ni ding! dong! ding! dong! je... "shopping" menjadi penawar keserabutanku ~hahaha alasan utk mwajarkan aku ngabih ke duit..~ aku tau aku ni cuma takat 'jutawan fakir' je duit xbyk mana pun... tp aku cuma mau menghibur hati aku aje ~org menghibur ati dgn bzikir..aku ni lain plak kaedahnye...~ demi hati ku... daku rela mengorek tabung ~hehehehe~ aku stress...aku bduka..siapakah yg tau & faham melainkan duit2 ku..mereka la teman sejati aku... ~kekekeke~

4 comments:

jebat_durhaka said...

tak per era...kalu abis pon duit ko jugak kan...hehehehehe jom kita perabis kan duit ko wkaakkakakaka

Ogy said...

era..kita sama..bila kepala serabut shopping cara utk meredakan stress...terapi minda dan jiwa...ahakss

E-RA said...

jebat - tu ler jebat duit aku xcukup..ingat nk pinjam duit ko sikit bole?? kekekeke

G - sama tp xsrupa eh...naper la idup kita ni byk sgt masalah ...bertimpa2 plaks tu....abis duit yg seciput tu digunakan utk menghibur ati...kesian kita kan...hiks

POSH76 said...

era...aku pun bulan ni tarak ONGlaa..mcm2 halla...all sad nyer story....samalah soppingla pengubat lara...syndrom apakah ini...huhu