Followers


Saturday, June 20, 2009

~Kad~








Org buat kad...aku pun kununnye buat la jgak ~hahahah so kiasu~ ni kad kedua yg aku buat... kad ni lom siap sepenuh tp xsabor nak menunjuk kat korang ~cm ler aku sorang je pandai kan~ nnt klu dh siap sepenuh aku wat tayangan perdana eh.. yg ni baru iklan... ~ahaks! ahaks!~


4 comments:

FAWA said...

wuikss...lawo2
ko kan pandey kait..next time wat letak munger kait lak....chung2x

leh ode....

E-RA said...

kekeke lom siap lagi ler.... baru blajar2 je ko lagi pandai wat2 kraft ni kan :)... aha aku ada tgh wat bunga2 kait kecik2 member order nak wat hair clip katanye...:)

POSH76 said...

ko ni mmg creatiflaa....menjadik jer tgn ko...

E-RA said...

menjadi apo.. lom siap.. hehehe