Followers


Monday, May 25, 2009

~Award dr Posh~



Tks posh kerana beri aku award ni..


1-copy babge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan
diblog anda - ok dah copy paste pun

2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini
kepada anda?

* terima dari posh...
- dia rakan blogger aku
- orgnye sweet... ssekali tgk muka dia mcm Eira Syazira kehaper...yg blakon "aku milikmu"
- posh ni body dia cun melecun...rajin bersenam & jaga makan...kagum aku


3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).

- Homely...suka lepak kt umah jerk
- Sama cm Posh aku pun kaki camera... nak berposing aje.. cam ler cun sgt ~ahaks! ahaks~
- Brutal tapi jaduh disedut ati amat sensitive...
- Boros... suka shopping kdg2 ala2 xhingat dunia... ~huhuhhu~
- Lowprofile...

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan padamereka diblog anda....

'The blogger Award Friendship goes to':

adikku Sara
adikku Ima
adikku Sal
Vogue
G
Azlina



2 comments:

Unknown said...

terkoyak pungguk aku hehe....camni kena balanjer ko ni..hehe...

E-RA said...

bole2.. dgn perut kosong ku tunggu nih.. heheheh