Followers


Wednesday, May 13, 2009

~Masih EL....~

Hari ni aku masih EL... aku masih/sedang berubat...xsangka rupanye perkara pelik yg berlaku pada aku akibat perbuatan org yg sakit ati dgn aku...semlm 'org tu' melalui org suruhannye telah memulangkan sebahagian dari barang2 aku yg telah diambil... mcm xpercaya mcmana barang2 itu bole muncul dihadapan org yg mengubat aku...bau barang2 yg dipulangkan itu sungguh busuk sprt bau bangkai...

Kpd yg telah menghantar benda2 yg tak baik tu kpd aku...Saya pohon kemaafan sekiranya saya ada bbuat salah atau menyakiti hati awk... saya maafkan awak...dan tidak berdendam dgn awak...sy harap awak bertaubatla...hentikan kerja2 syirik ni kerana tiada faedah lansung....klu awak nak lihat saya susah & merana didunia ni...awk mungkin berjaya... tp tak takutkan awak dgn nasib awak disana nnt...hidup kita bukan sekadar didunia ni saja...

Saya hanya memohon perlindungan dari Allah swt...& saya yakin Allah akan sentiasa bersama2 org yg terinayer...

9 comments:

nozie said...

era aku harap ko sabar dgn dugaan kali ni...bykn solat, rajin wat solat sunat, zikir....sentiasa ingat Allah

Ima said...

sian dear..xpe la sabar ek...

afsal_8281 said...

aku tak sangka semua ni angkara org yg bencikan ko sam...
sungguh busuk hati org itu sampai sanggup tgk org lain derita dan bergembira di atas kesengsaraan org lain...

di dunia dia boleh bergembira sam tp di akhirat nnti dialah yg akan sengsara lebih lagi...

biar DIA je yg membalasnya

E-RA said...

norzie, ima & sal - aku stress sgt sbnrnyer...

Anonymous said...

kak...apa pn yg terjadi..berjalan lah tanpa henti....
- jgn putus asa untuk terus brubat
- jgn putus asa utk trus berdoa kpd NYA
- jgn putus asa utk kuatkan semangat
ingat...slain dr kluarga ko yg jd tulang blakang ko...ko masih ada kwn2 yg tetap bersama2 mendoakan kesejahteraan ko....

POSH76 said...

takper allah kan ada..setiap manusia yg berbuat jaat pasti akan tima balasan..biarkan ajer...

abgBro said...

berat mata memandang namun berat lagi bahu yang memikul...
yang penting kau sedari hikmah disebalik apa yg berlaku...

E-RA said...

Nony, Posh & Bro...tks diatas nasihat sokongan & keperihatinan kalian...:)

sararisa said...

hhhuhuhuu sian akak....