Followers


Friday, May 22, 2009

~Eksiden~

Duit lagi..... tensennye akuuuuuuuuuu..

Aper tah malangnye nasib aku.. semlam bas metro langgar keter aku.. sib baik la rosaknye tak teruk...tp bas metro mmg SHILAKA...bas tu berada dilane yg ada arrow menghala kehadapan..tetiba2 membelok dan melanggar kereta aku yg pada masa tu nak membelok ke jalan Yap Kwan Seng....eeerrrr klu ikut kan marah n tensen aku nak je ak... %^!#)!#$_(%%(%& esp kat staff pertonas penyibuk.. ko xnampak bas tu dari arah mana...memandai nk masuk campur n menyalahkan aku.. aper ko dapat naik bas metro free setahun ke haper... bila aku xplain kt dia.... tau malu ...dan2 tu jgak blaa... kpd Encik Vongok lain kali klu xtau ujung pangkal jgn menyibuk hal org!!!...



8 comments:

afsal_8281 said...

mmg pun sam..
drebar2 bus metro mmg shilaka
bawak bus macam pelesit
cilok sana sini
aku ms time2 naik bus dulu
tak habis mengucap kot2 ajal tgh jalan...gilos nye drebar

E-RA said...

tu ler... sakitnye hati aku sal.. dh tu xngaku salah plak.. aku rasa cm nak penampar muka dia...

POSH76 said...

bus metro mmg cam hampeh..aku pernah kena langgar belakang kat trafic lite..bwk cam org giler..sbb tu biler aku nampak bus ni aku cam fobia...sian ko era...nasib baik ko tak aper2...

afsal_8281 said...

da tu cmne sam..
dibayar ganti rugi ke tak??

E-RA said...

aha tol tu posh.. aku rasa semer pemandu bas metro ni bermasalah tu pasal bawak bas cam hampeh...sib baik sikit je ..aku rsa cam nak pengsan semlm.. sesedap rasa dia emnyodok keter aku.. & aku mmg ingat rosak teruk dah...

E-RA said...

sal... xadanye..dia suh aku wat report...

POSH76 said...

kureng asam kan..sama ngan kess aku..alasan dia drebar ajer..aku rasa cam nak punch muka drebar tu...

abgBro said...

kdg2 berhati2 pun kene juge, pendek kata dlm dunia ni byk perkara yg ter eksiden..