Followers


Wednesday, April 1, 2009

~Kasut ooo Kasut~

Ini ler kasut yg dh memalukan aku..

kekununnye aku nak ler kelihatan tinggi maka aku pun beli la sepasang wedges hush puppies ~aku dh tpengaruh dgn G la ni...kekekekek~ pagi ni aku pun pakai ler kasut yg dh lama terperap kt dlm bonet keter tu... korang tau aper tjadi???!! .... aku hampir tercium pintu lift pagi ni ~hahahahaha malunye....~ padan muke den!!! xreti nak bkasut tinggi ... gatal2 p beli....adesss kang jap lagi nk p bank xtauler cmner aku nk bjalan ..... mau aku terlentang kt depan public klu cmni gayenye... ~huhuhuhhu~

9 comments:

afsal_8281 said...

psttt sam... bwh meje ko tade kasut spare ke.. eiii aku mmg kalo pakai kasut tinggi sengal jdnye...da le aku ni sengal2 alam dah.. huhuhu sian ko sam... redho je la eh..

POSH76 said...

nak tngk gambar kasut..

Ogy said...

nk tgk gak....berapa incilah agaknya tu..3 1/2 ke? ehehe

Ogy said...

nk tgk gak....berapa incilah agaknya tu..3 1/2 ke? ehehe

E-RA said...

sal - tu la psl.. dh ler aku ni jalan laju...kekekeke

posh & gee - sat nar aku tepek.. rasa cam 5 inc.. aku rasa kayak model2 je... kekekeke

Ogy said...

5" ka? walauwehh..tinggi gilosss....hehe
tp cun arr...white...bulan ni x dapek nk sopping wedges sbb dh sambar 2 helai dress...huhu

E-RA said...

g,tu psl terkedek2 sampai nak tersembam ahaks! dress2 u lawa2 gabanz.. tp mikir i ni xcukup tinggi..kena lupa la niat nk bdress..hiks

marsya said...

Cite pasal kasut, Sya ni dalam kereta dah macam kedai kasut....Husband selalu complaint...Bukan apa senang kalau putus tengah jalan atau lenguh kaki kasut tinggi terus bole tukar hahah.....

E-RA said...

Klu dh namanye ppuan kan mmg suka wat koleksi...xkira kasut atau aper...hiks