Followers


Thursday, April 30, 2009

~Ditengahari Ini...~

Diwaktu ini..dikala org solat jumaat ..ttiba aku rasa rinduuuuuuuuuu sgt2 kt sesorg..
arghhhhhh!!! damnnnnn.....

************

Adessss!! korang sah2 penyakit aku dh kronik...aper hal aku ngigau ari ni baru khamis... persal aku nk sgt ari Jemaat ni.. ada sesuatu kah?? ~kekekekek~

sal.... q.... help me plssssssssss...

12 comments:

afsal_8281 said...

dear...
solat jemaat??? ari ni kan baru khamis kan..huk3X

ko dlm emosi senget ke sam??

Anonymous said...

errr..err...er....mayb tmpt dia dah ari jumaat skrg ni...khekehe...

E-RA said...

wakakakaka.. kan teruk dh penyakit aku...adessss!!!!

Anonymous said...

musti ada deting ari sabtu ni....tu yg brangan2 sampai ingat hari ni hari jumaat....

tolong eh...err..err..er...nak soh tolong masuk meminang ke?ahaks

afsal_8281 said...

wakakakkakaka...
sam jgn r buat isi lam peyot aku gelodak dear... ko mmg da senget neh... kronik dah

calm down..meh kita nyanyi meh
la la la la..

POSH76 said...

boyprendd yer....haha...takper rindu2 best apa...

E-RA said...

sal - hahahah cam dh xboleh diselamatkan dh..makin tenat.. klu korang xtego mmg aku xpasan lasung...

posh - rindu yg best xper.. ni rindu yg bikin aku sengsara... tghari buta pun boleh ngigau.. hehehe

sararisa said...

akak....wekup wekup...(sambil tepuk dahi kak era...) ari ni baru ari khamis....ekekee.... ngigau ke apa ni??

E-RA said...

akak mabuk, sara kekekeke

abgBro said...

berat dah hang ni sam...hehehee

E-RA said...

Tuler bro... hang ada cara nk mengatasi masalah aku ni x?

abgBro said...

adaaaa...hehe