Followers


Thursday, March 5, 2009

~Merajuk.....~

Semalam nengok citer kat TV....semua org mrajuk....julie mrajuk.. intan mrajuk... saper lagi ntah.. semua mrajuk belaka... ish cam best gak eh.. mrajuk2 then ada yg pujuk...Tapi, klu aku mrajuk xada saper pun yg nak memujuk...family aku pun xpernah amik pusing klu aku mrajuk ke.. kecik ati ke.. jauh ati ke..dgn derang... so, mrajuk atau ape pun aku simpan dlm hati je...kang klu dilayan rajuk mau aku mati kejung ...

Yang "kunun2" tersayang lagi la teruk.. lom sempat aku nak majuk.. dia lebih dulu mrajuk & buat perangai ...makin dipujuk...makin menjadi..sampai aku dh tak tau nak buat mcmana lagi..

Naper eh nasib aku xsebaik ppuan lain...yg sentiasa disayangi....naper eh org2 yg aku sayang xpernah menghargai aku.... aku cuba menjaga hati semua org... tp tak pernah sorang pun menjaga ati aku...xada siapa pun ambil peduli klu hati aku hancur berkecai krn perbuatan derang... aku ni macam melukut ditepi gantang je.. ada tak ada... kehadiran aku xmemberi ape2 erti kpd sesiapa pun...

No comments: