Followers


Tuesday, March 24, 2009

~lagu yg bikin darah aku mendidih...~

Ada satu lagu tu mmg aku xleh nak dgr..tiap klu aku tdgr aku akn 'off' radio xpun aku cpt2 kluar dari blog2 yg ada lagu tu.. aku rasa darah menggelegak ~mendidih la tu.. kekekeke~ setiap kali tlinga aku ni dgr lagu tu.. klu bole dgn penyanyi...penyanyinye sekali aku nak lempang....rasa nak bakar je recording company yg kluarkan lagu tu....adesss!! aku mmg haramkan tlinga aku ni mdgr yg menyakitkan ati & jiwa aku tu...

~Psl gambar plak dahhhhhh....~

Ni satu lagi yg buat aku hangin... rasa nk pecah dada aku mengontrol kemarahan.. sakit sungguh ati aku...rasa klu aku mletop mau jadi cam gunung berapi yg mengeluarkan lahar panas ...harus mati terbakar sesaper yg terkena...huh!!!!! tarik nafas panjang2....sabar!! sabar!!... sabar!!

No comments: