Followers


Wednesday, February 4, 2009

TAG....

Sara ni akak jawab tag u eh....

7 facts about me :

1) Pemalu - Aku ni kecoh kt chat & phone je.. klu berdepan ... hampeh! ~kekekek~

2) Tak pandai bertekak @ bergaduh - Klu org marah2 aku...aku diam je paling2 aku akan ckp 'sorry' or 'terimakasih' ~aku pun xtau cmner aku boleh ckp 'tks' kt org yg dh blasah aku kaw2 heheheh~

3) Klu marah - Aku suka lebih suka sms... sbb aku xbrani marah direct.. takut kena tengking balik..kang ssilap aku 'gol' terus... ~hahahahah~

4) Manja dgn arwah ayah - dia satu2 nye org yg melayan kerenah aku.. klu org lain jgn harap ler.. aku mati idup balik sampai 7x pun derang xlayan.. ~hehehehe~

5) Secretive & reserved ~ Aku suka berahsia & xsuka nak share aper yg tersimpan dlm hati dgn org lain..

6) Cepat sejuk - Mcmana marah sekali pun bila org yg aku marah tu call ..marah aku terus ilang sebaik sj aku nampak no tel derang appear kt hp aku ~hahahaha~

7) Suka bercakap - Sesiapa yg rapat dgn aku mmg tau ler.... aku leh ckp dari malam sampai kepagi ~hahahahaha~


Six unspextacular quirks about me :

1) Aku xkan makan klu maid indon masak ~huhuhuh~

2) Walau hujan & ribut taufan melanda aku ttp 'on' kipas... & aku akn bselimut nampak kpala sikit je ~ hehehe~

3) Alah dgn perfume - perfume boleh wat aku migrain sampai muntah2..

4) Aku xpandai manja2 mcm ppuan lain wpun sebenarnye aku teringin ~huhuhuhu~

5) Klu dh xsuka sesorang tu.....namanye pun aku xingin sebut.. aku anggap dia xpenah wujud dlm kehidupan aku....

6) Boros - yang ni ya ampunnnnn....

Aku nak tag :

1) Ogy
2) Maa
3) Inna & sesaper la yg terbaca tag ni & rasa nak menjawabnye...

No comments: