Followers


Thursday, January 22, 2009

PAHANGFM SATU PILIHAN ~ 107.50

Sesaper yg duk kt lembah klang bole la try siaran ni.. besh weii... korang leh berlajar loghat pahang yg tak fofuler itu ~ tp org phg fofuler hoccay!!...~ selalu aku dgr kawan2 aku tersilap loghat kekonon nak ckp Pahang sekali diblasahnye ckp kelate hehhehehe ~Dear.. skrg u dgr betul2 camner org pahang speaking yea..~ ilang windu aku kt kg bila dgr siaran ni.. dgr DJ & Sahabat PhgFM berceloteh wat aku tegelak2.. loghatnye maik aihh.. ..pekat giler ~aku pun xreti nak speaking sepekat itu.. ~ sestgh perkataan tu aku dh lama xdgr & dah terlupa kewujudan perkataan itu..PhgFM mengingatkan aku jaman aku kecik2 kt kampung dulu huhuhuhuh.....
Lagu2 loghat dearahnye yg lawak giler terkikil2 aku ketawa bila dgr lagu 'Mak We Koi' ..
Kat bawah ni aku tepek lagu tu.. jom kita gelak sama2.. saper xfaham leh tanya aku...hehehhee
Adesss!! PhgFM ko ler penghiburku..


No comments: