Followers


Wednesday, January 28, 2009

~PAGI NI....~

Pagi2 ni adik dtg amik mak pehtu bawak p klinik kendian terus antar ke umah akak kt SA.... sedih la plak... 3-4 hari ini mak ada kt umah peh ni sunyi balik umah.. xada dh org nak bebelkan aku.. ~hehehe~

Sampai2 kt ofis ada 2 org ofismate aku duk lepak depan pintu ofis yg berkunci.. hampeh!!! aku pun xada kunci ofis, last friday kunci dh kena pinjam.. terpaksa ler aku join skaki melepak sesambil tunggu mahluk yg ada kunci ofis sampai... Lps 15 min menunggu xada jgak staf yg ada kunci sampai... aku pun try calling2 staf yg minjam kunci aku... adessss!! sabor je haku dh pkol 9.30am suara yg nyahut tu bunyi atas katil lagi.. dah tu katanye nak p ofis xada keter plaks... huwahhhhhh!!! sabor je la ~sejak bila plak minah melayu ni cuti sambut CNY~ sat lagi klu big boss call ofis xada yg pick up... mampuih ler satu ofis kena amuk....adooiiii!!

Masa tgh diskus nak p umah minah tu pintu lif berbunyi n keluarla Ms Carla Lastimosa dgn lenggok paling anggun kaya 'Miss World' ~hahahah tp minah ni mmg cantik pun~Kita orang serentak berpaling kearah dia n bertanya "u got key??" perggghhh lega...sib baik minah filipina ni ada kunci dpt ler kami masuk .. so, selamatla kami semua dari amukan 'Singa Betina' ~huhuhuhuh~

No comments: