Followers


Monday, December 15, 2008

HANGINNYE AKU

Sebelum mula kerja aku nak melepas geram sikit..

Pagi ni mood aku tak elok sikit td masa driving 3 kali aku hampir melanggar & dilanggar ...sib baiklah tiap kali start enjin keter aku baca doa itulah yg menyelamatkan aku kut..

Sampai2 je kat ofis ada sekor mangkuk ayun 'cha ya' bukit ^@#*$^*$#% suh aku bukak balik file2 4-5 bulan lepas nk check claims dia... tanpa menoleh kemuka dia.. aku ckp aku bz nnt klu senang2 baru aku cari..aku nampak muncung dia mcm ^#*@$& masa dia keluar dari kubikal aku...mampus ko ler! aku pedulik aper...penat ler aku nk melayan kerenah korang... tiap bulan ada je yg mintak semak balik claims lama... aper derang ingat aku ni xada kerja lain ke... Arghhhhhh stressnye aku kerja kt sini tuhan aje yg tau..

Ish byk lagi rasanye yg aku nak bebelkan kt sini tp karang aku takut ada yg muntah darah plak membaca bebelan aku...

No comments: